reklama

Pokus o makro s bzdochami (amatérske fotografie)

Tak ako písal vo včerajšom príspevku kolega blogér Milan Barlog, treba sa znížiť k zemi a pozrieť sa malým tvorom do očí. V poslednom období sa o to usilujem aj ja. Pomocou fotoobjektívu sa snažím zblížiť s malými nevinnými krásavcami (nečesť škodlivým výnimkam ), zaostrujem na ich oči, takmer sa s nimi rozprávam a oni na mňa zvedavo zízajú a musia si vypočuť aj zvuky motorčeka pri častom preostrovaní. Nie vždy sa mi to podarí tak ako by som chcel, ale skúšam čo lacná technika (a aj ja) zo seba vie vydať. Dnes som sa zameral na bzdochy, ktoré občas zavítajú do mojej záhrady.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na prvom a druhom zábere je bzdocha rohatá...

Obrázok blogu

Túto som nazval bzdocha "hnedá".

Obrázok blogu

"Neubližuj mi prosím, som len bzdocha..."

Obrázok blogu

Zrejme bzdocha neskôr narodená...

Obrázok blogu

Makro do počtu - detail kvetu nevädzi triumfetovej.

Snímky: Stano Orolin

Stano Orolin

Stano Orolin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kdesi som čítal, že internet je najlepšie miesto, kde sa dá stopercentne klamať. Tak neverte mojim slovám ani fotografiám. Snímka portrétu: Fero Demský Zoznam autorových rubrík:  FotografiaZ môjho herbáraZáhradaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu