reklama

Makro v záhrade dnes

Príroda sa prebúdza neuveriteľným tempom. Flóra sa pýši svojím prvým kvetenstvom, ktoré nás očaruje na lúkach, v lese i v našich záhradkách. V tej mojej už konečne začali kvitnúť tulipány. Mám nejaké nové odrody, mám tiež nový fotoaparát,  začínam tak trochu odznova. Tohto roku sa chcem ešte viac zblížiť s makro fotografiou, tak mi držte palce. Mnohí mi dáte zapravdu, že táto oblasť fotografie nie je tak jednoduchá...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tulipány 1, 2, 3.

Obrázok blogu

Mimochodom, prvosienky sú liečivé...

Obrázok blogu

Fotka do počtu... papraď v začiatočnom štádiu pučania.

Snímky: Stano Orolin alias Steanly

Stano Orolin

Stano Orolin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kdesi som čítal, že internet je najlepšie miesto, kde sa dá stopercentne klamať. Tak neverte mojim slovám ani fotografiám. Snímka portrétu: Fero Demský Zoznam autorových rubrík:  FotografiaZ môjho herbáraZáhradaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu