reklama

Niečo opäť rozkvitlo...foto

Práca v záhradke i pri malých rekonštrukčných úpravách v dome mi teraz nedovoľujú siahať po fotoaparáte tak často ako by som si prial. Niet času ani na výlety do prírody. Viem, prichádzam o veľa. Najmä, keď je príroda v plnom májovom rozkvete. Zbližovanie s  novým foťákom tiež chvíľku potrvá, no verím, že o pár týždňov bude všetko v tých správnych koľajách. Napriek spomínaným obmedzeniam prinášam ďalšie snímky kvetov. Trochu som ich zarámoval. Ak sa práve rámčeky nepozdávajú, nevšímajte si ich. Obsah je dôležitejší...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
Obrázok blogu

Kvet jahody - už sa teším na plody.

Obrázok blogu

"Púčik", asi štvorcentimetrový - nedal som si námahu zistiť druh.

Obrázok blogu

...už rozkvitnutý.

Obrázok blogu

...trochu odzadu.

Obrázok blogu

...aj takýto pestujem. Po viacerých rokoch pestovania na balkóne

som ho dal do záhrady.Aj tam sa mu darí.

Stano Orolin

Stano Orolin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kdesi som čítal, že internet je najlepšie miesto, kde sa dá stopercentne klamať. Tak neverte mojim slovám ani fotografiám. Snímka portrétu: Fero Demský Zoznam autorových rubrík:  FotografiaZ môjho herbáraZáhradaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu