reklama

Niečo opäť rozkvitlo II - fotografie

Nedávno mi priateľ povedal, či by som nemohol  vyfotiť aj nejakú krajinku. Zatiaľ ho musím trochu sklamať, lebo pre zaneprázdnenosť nemôžem vytiahnuť päty z domu. A ako sa hovorí: Bližšie košeľa ako kabát, takže do prídomovej záhrady mám naozaj iba pár metrov... Preto aj nasledujúce fotografie sú opäť z kvetov. Nech vám spríjemnia nedeľu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Tento kvet je síce izbový, ale je zaujímavý tým, že jeho kvitnutie prebieha dosť pomaly a kvitne dlho.

Obrázok blogu

Konvalinkám sa v mojej záhrade dobre darí, ale kvety pomerne rýchlo odkvitajú.

Obrázok blogu

Všimnite si, spodné kvietky strácajú svoju sviežu bielu... Je to proces stárnutia.

Obrázok blogu

Detailnejší záber muškátu.

Obrázok blogu

Táto nevädza nie je poľná...

Obrázok blogu

Malé zátišie so zakrpatelou ružou s pažitkou v pozadí...a "žabkou" strážkyňou záhrady.

Obrázok blogu

 

Na tejto hrdličke som si vyskúšal zoom môjho digitálu.

Fotografie: Stano Orolin

Stano Orolin

Stano Orolin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kdesi som čítal, že internet je najlepšie miesto, kde sa dá stopercentne klamať. Tak neverte mojim slovám ani fotografiám. Snímka portrétu: Fero Demský Zoznam autorových rubrík:  FotografiaZ môjho herbáraZáhradaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu