reklama

Potôčik (ne)zadržíš ani fotoaparátom

Tému voda vo fotografii na blogu (viď vodný živel Merceryho) chcem doplniť tiež niekoľkými zábermi. Malý nenápadný potočik v jovsanskom lese neďaleko Zemplínskej šíravy ma vždy lákal k jeho fotografovaniu. S kamarátom sme ešte 3. septembra nafotili pár desiatok skúšobných záberov. Pôvodne som ani nemal v úmysle ich zverejniť na svoj blog, ale prečo nie.  Mojím snom je ešte nafotiť pekný vodopád, no najprv ho musím nájsť... Na rozdiel od Ľubomíra Merceryho som použil kratšie časy, okolo 1 až 2 sekúnd a pri niektorých snímkach ešte kratšie. Veď sami uvidíte rozdiel v rozmazanosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Snímky Stano Orolin, použitý Panasonic FZ30, statív.

Stano Orolin

Stano Orolin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kdesi som čítal, že internet je najlepšie miesto, kde sa dá stopercentne klamať. Tak neverte mojim slovám ani fotografiám. Snímka portrétu: Fero Demský Zoznam autorových rubrík:  FotografiaZ môjho herbáraZáhradaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu