reklama

Jahoda

Kým na niektorých slovenských svahoch je lyžovačka v plnom prúde, v našom regióne a v mojej prídomovej záhradke je stále príjemná jeseň. niekedy mám dojem, že skôr jar. V plnom kvete je nechtík lekársky a iberky. Na nechtíku sedela (akási čudná) včela. O takomto čase (včera), to je nezvýčajné. Rýchlo však zmizla, takže som ju nevyfotografoval. Pri posledných prácach v záhradke som naďabil aj na lienku (snímky inokedy), ale najväčšie prekvapenie pre mňa bol objav zrelej jahody. Je to síce okrasný druh, ktorý pestujem v skalke, no ani zďaleka som nepredpokladal, že bude veselo rásť v týchto dňoch. Tu sú dve fotografie tejto jahôdky o veľkosti asi 12 mm.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Fotografované 17. novembra 2006.

Snímky: Stano Orolin

Stano Orolin

Stano Orolin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kdesi som čítal, že internet je najlepšie miesto, kde sa dá stopercentne klamať. Tak neverte mojim slovám ani fotografiám. Snímka portrétu: Fero Demský Zoznam autorových rubrík:  FotografiaZ môjho herbáraZáhradaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu