reklama

Farby záhrady (fotografie kvetov)

Priznám sa, že dnes som sa nevedel rozhodnúť, akú kolekciu fotografií kvetov uverejním. Zvyknem dávať „seriály“ – skupinu kvetov alebo bylín, ktoré zväčša nejako spolu súvisia. Niektoré kvety sa mi ešte nepodarí nafotiť podľa mojich predstáv a na druhý deň v záhrade rozkvitne ďalší druh. Práve som sa prichytil, že nestíham...  Dnes prinášam takpovediac zmes, no verím, že vás tieto kvety tiež potešia. Veď možno ich aj vy máte vo svojej záhradke. Ak ju počas víkendu navštívite, nezabudnite ich poliať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Nebudem vás napínať, je to detail okvetného lístka kosatca. Fotené na slnku v zatienenom pozadí z tují.

Obrázok blogu

Začína kvitnúť aj nechtík lekársky (ten oranžový kvet dole) a ak ho máte v záhrade dosť, kľudne si nazbierajte jeho kvety na čaj. Používa sa proti kŕčom hladkého svalstva a zvonka na ťažko sa hojace rany.

Obrázok blogu

Tento kvet mi doniesla suseda asi pred troma rokmi a začína sa nekontrolovane šíriť. Ale pozor! S najväčšou pravdepodobnosťou je to nevädza triumfetova, ktorá vraj patrí k ohrozeným druhom.

Snímky: Stano Orolin

Stano Orolin

Stano Orolin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kdesi som čítal, že internet je najlepšie miesto, kde sa dá stopercentne klamať. Tak neverte mojim slovám ani fotografiám. Snímka portrétu: Fero Demský Zoznam autorových rubrík:  FotografiaZ môjho herbáraZáhradaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu