reklama

Čo mi kvitne v záhradke - foto

Možno vo svojej záhradke nemám až taký bohatý sortiment kvetín, ale pár  z nich kvitne skoro na jar. Vlani som podľa návodu istého záhradkárskeho časopisu posadil cibuľky krokusov do trávnika v hĺbke asi 12 cm. V jari som tŕpol, či vyrastú a či vykvitnú. Dosť oneskorene, ale predsa sa moje oči dočkali tejto krásy. Pučať začínajú aj tulipány. Na určitých miestach si veselo kvitne divo rastúci krivec žltý. Záhradku tejto jari prvýkrát zdobia zakrpatené ruže a vres v skalke. Bola to výhodná kúpa v nemenovanom hypermarkete... Hoci je dnes Veľkonočný pondelok, ktorý patril najmä šibačom a oblievačom, ja som si našiel trochu času na zhotovenie niekoľkých snímok z mojej záhradky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu

Krivec žltý v našej záhradke kvitne už pravidelne.

Obrázok blogu

 

Tulipány majú ešte len púčiky...

Obrázok blogu

Do trávnika som v jeseni posadil zmes cibuliek krokusov. V jari sa ukázali v plnej kráse.

Obrázok blogu

Zaujímavý fakt - keď je zamračené alebo prší, kvety sa uzatvárajú.

Obrázok blogu

Pri fotení v záhradke mám väčšinou problém s pozadím. Vždy tam ruší nejaký "neporiadok". Sólo kvet vždy lepšie vynikne.

Foto: Stano Orolin alias Steanly

Stano Orolin

Stano Orolin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kdesi som čítal, že internet je najlepšie miesto, kde sa dá stopercentne klamať. Tak neverte mojim slovám ani fotografiám. Snímka portrétu: Fero Demský Zoznam autorových rubrík:  FotografiaZ môjho herbáraZáhradaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu