reklama

Zatiaľ v symbióze (foto)

Dnes som vstal okolo desiatej, po raňajkách a káve som absolvoval pravidelnú obhliadku záhrady. Námetov pre foto bolo dosť, lebo všetka flóra sa nezadržateľne rozvíja. Problém bol však v tom, že môj kompakt je v servise. Poobede k nám náhodou zašiel sused  s novým Olympusom. Hneď som to „zneužil“ a odfotil  ako si zatiaľ nažívajú v symbióze pažitka záhradná a pivonka lekárska (tá väčšia). Zelená pažitka o niekoľko týždňov nebude mať šancu, lebo ju zatieni jeden meter vysoká a rozkošaténá pivonka. Až rozkvitne, prinesiem ďalšie zábery.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Tento prekrásny kvet pochádza z južnej Európy. Korunné lupienky pivoniek môžu poslúžiť aj na lekárske účely. Tlmia črevnú peristaltiku. Bylinkári využívali koreň na upokojenie a proti kŕčom. Nechcem sa teraz o tom rozpisovať. Možno v lete pri fotografiách kvitnúcej rastliny. Foto s požičaným 3 – megapixelovým digitálom s využitím 8 – násobného zoomu.

Obrázok blogu

Symbióza pažitky a pivonky (zatiaľ) Foto: Stano Orolin

Stano Orolin

Stano Orolin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kdesi som čítal, že internet je najlepšie miesto, kde sa dá stopercentne klamať. Tak neverte mojim slovám ani fotografiám. Snímka portrétu: Fero Demský Zoznam autorových rubrík:  FotografiaZ môjho herbáraZáhradaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu