reklama

Trochu žltej z mojej záhrady

Jarné slniečko nás láka čoraz viacej do našich záhradiek. Ja osobne obmedzujem pestovanie zeleniny. Na uhorky, paradajky a papriku mám ešte čas, tak v týchto dňoch si v záhrade v pohode popíjam podvečernú kávičku. Spoločnosť mi robia rozkvitnúté narcisy, tulipány, prvosienky, šafrán a iné. Po dlhšom čase sa chcem s vami podeliť o dnešné zábery žlto kvitnúcich kvetov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Narcisy sú vďačné kvety skorej jari v našich záhradkách.

Obrázok blogu

V protisvetle pekne žiaria. 

Obrázok blogu

Detail 

Obrázok blogu

V posledných rokoch sa v mojej záhrade "rozkekešili" aj prvosienky.

Obrázok blogu

... 

Obrázok blogu

Zajačik v trse pažitky je predzväsťou Veľkej noci...

Stano Orolin

Stano Orolin

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kdesi som čítal, že internet je najlepšie miesto, kde sa dá stopercentne klamať. Tak neverte mojim slovám ani fotografiám. Snímka portrétu: Fero Demský Zoznam autorových rubrík:  FotografiaZ môjho herbáraZáhradaSúkromnéŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu